دنیای نرم افزار و تکنولوژی

مکانی برای آشنایی با دنیای نرم افزارهای کامپیوتر

دنیای نرم افزار و تکنولوژی

مکانی برای آشنایی با دنیای نرم افزارهای کامپیوتر

بایگانی

فاین سافت،حس خوب یک انتخاب هوشمند

فاین سافت فروشگاهی آنلاین است برای خرید مستقیم نرم افزارهای ایرانی از تولید کنندگان که به صورت فروشگاهی کامل و با تمام امکانات به منظور شناساندن و فروش نرم افزارهای ایرانی به صاحبان صنعت و مشاغل طراحی شده است.در فاین سافت شما بهترین همکار هوشمندتان را پیدا می کنید و کسب و کارتان را رونق می بخشید.

فاین سافت سعی داره تا در جهت حمایت از کالای ایرانی پلی باشه بین صاحبین مشاغل و تولید کنندگان این نرم افزارها برای گسترش هر چه بیشتر تولید ملی و افزایش بهره وری در صنعت و کسب و کارهای خصوصی.

شاید یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که در کشور باهاش روبرو هستیم اینه که هنوز اصناف کوچک مثل فروشگاه ها،کارگاهها و …  با روشهای قدیمی دارند کار می کنند!خیلیها یا اصلا از کامپیوتر استفاده نمی کنند یا به صورت دکوری در محل کارشون نگه داریش می کنند!غافل از اینکه استفاده از کامپیوتر و نرم افزارهای مخصوص به شغلشون میتونه کارهاشون رو خیلی راحت تر سازماندهی کنه،بانک اطلاعات مشتریهاشون رو بسازه،حساب و کتابشون رو خیلی آسون کنه و در نهایت به درآمد بیشتر و رضایت مشتری ختم بشه.

خیلی از ماها هم با این‌که قصد داریم با مصرف نرم افزارهای ایرانی موجب حمایت از اقتصاد کشور و رونق کسبمون بشیم، امّا موقع خرید نرم افزار فوراً یاد یک یا چند تجربه‌ی تلخ می‌اُفتیم! نرم افزارهای رایگان که قبلاً استفاده کردیم یا کیفیت خوبی نداشتن و یا ارور های عجیب می دادند وپشتیبانی نداشتند.به علاوه موجب از دست رفتن اعتبار و سرمایه می شدن!هدر رفتن سرمایه و نارضایتی‌های بعدی موجب دلسردی مشتریان از کسب ما می‌شه. به علاوه پیدا کردن یک نرم افزار خوب از بین صدها نسخه کاری طاقت فرسا و سخت بود،شاید نیاز داریم که یک نفر محصولات باکیفیت ایرانی رو در زمینه شغلی خودمون به ما معرفی کنه تا بتونیم با خیال راحت یک خرید مطمئن داشته باشیم.با این کار هم از تولید میهنی استفاده کردیم،هم مشکلی با زبان نوشتاری نرم افزار نداریم و مهمتر از همه پشتیبانی خوبی داریم.

فاین سافت اینجاست تا همه کسب و کارهای سنتی کشور رو با کامپیوتر و نرم افزار ایرانی آشتی بده،ما سعی داریم برای هر شغلی نرم افزار ایرانی به شما معرفی کنیم که با استفاده از اون هم از پشتیبانی شرکتی معتبر بهره ببرید،هم کسبتون رو رونق بدید و هم گامی در جهت پیشرفت شرکتها و برنامه نویسان مستقل ایرانی بردارید.

فاین سافت چه چیزی ارائه می دهد؟

امنیت خرید

با دریافت مجوزهای رسمی مانند نشان اعتماد دو ستاره و درگاه های پرداخت بانکی شما خرید و پرداخت امنی را تجربه می کنید.

صرفه جویی زمان

نیازی به صرف وقت و هزینه زیاد برای پیدا کردن نرم افزار تخصصی ندارید،همه اینجا جمع هستند.

تنوع زیاد

فاین سافت پایگاهی از تمامی برندهای معتبر مهندسی نرم افزار کشور است که گزینه های زیادی برای انتخاب به شما هدیه می دهد.

تخفیف اختصاصی

فاین سافت تخفیف های ویژه ای برای محصولات ایرانی در نظر میگیرد که از قیمت تولید کننده پایین تر است.