دنیای نرم افزار و تکنولوژی

مکانی برای آشنایی با دنیای نرم افزارهای کامپیوتر

دنیای نرم افزار و تکنولوژی

مکانی برای آشنایی با دنیای نرم افزارهای کامپیوتر

بایگانی

تولید لپ‌تاپ‌های هواوی ادامه خواهد یافت

شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۲۸ ب.ظ

اخیرا گزارش‌هایی مبنی بر تعلیق تولید و عرضه‌ی لپ تاپ های هواوی منتشر شد. اما کمپانی چینی ضمن رد چنین ادعاهایی، از معرفی یک محصول جدید در ماه آینده خبر داد.

به گفته‌ی یکی از کارکنان هواوی که نخواست نامش فاش شود، محصولات کامپیوتری جدید کمپانی در حال تولید هستند. چنین جمله‌ای می‌تواند این معنا را داشته باشد که پایان کار لپ تاپ های هواوی به هیچ وجه نزدیک نیست و سرمایه‌گذاری در این عرصه ادامه دارد. او تاکید کرد که هواوی برای ورود به تجارت نوت بوک، تحقیقات پردامنه و برنامه‌ریزی بلند مدتی کرده است.

این منبع همچنین فاش کرد که یک PC جدید در ماه ژولای معرفی خواهد شد و نرم افزار حسابداری آسان با توجه به تغییرات عمده در پیکربندی و مدل، حتی شاید این دستگاه در قالب یک سری کاملا تازه عرضه شود.

از زمانی که دولت آمریکا نام هواوی را به لیست سیاه تجاری خود اضافه کرد، شایعاتی بسیاری درباره توقف خطوط تولید یا تجارت‌های مختلف آن شنیده می‌شود. البته این کمپانی با وجود اذعان به مختل شدن فعالیت‌های تجاری خود در اثر تحریم‌ها، به گذر از این مرحله دشوار خوش‌بین است.

این را هم باید گفت که روند ساخت لپ تاپ های هواوی بدون پشتیبانی کمپانی‌های آمریکایی، با چالش بزرگی همراه خواهد بود. به هر حال غول تکنولوژی چین که به خود مطمئن است و باید دید بدون همراهی شرکت‌های آمریکایی، چگونه عمل خواهد کرد.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۵
computrer admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی